Termékek Menü

MX9 ultrakönnyű pergető orsók

Gyártó: Mitchell
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: MX9 ultrakönnyű pergető orsók
A Mitchell 2019-es top orsója elképesztően könnyű, futása álom, és elég erős is, hogy bírja a mindennapi pergetés támasztotta követelményeket. Must have!
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (3)
Kép: Név: Súly: Zsin. kap.: Elérhetőség: Ár: Info: Kosárba
MX9 Spinning 25
150g
210/0,20
Raktáron
54.990 Ft 49.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba
MX9 Spinning 30
175g
190/0,22
Raktáron
54.990 Ft 49.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba
MX9 Spinning 35
207g
200/0,25
Külső raktáron
54.990 Ft 49.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba

Leírás és Paraméterek

A Mitchell MX9-es sorozata minden kétséget kizáróan az egyik legjobb orsó (hanem a legjobb), ami kikerült a piacra a francia gyártó tervezésében. Az anyagválasztás, a felső kategóriás összetevők szavatolják a vajpuha járását, ugyanakkor biztosítják a tartósságot és a nagy halakkal való sikeres megbirkózás lehetőségét. A magnézium ötvözet váz, rotor és oldalborítás három rétegű, innovatív festést kapott, hogy a korrózió az alapanyag közelébe se férkőzhessen. A meghajtó elemek speciális titán ötvözetből készültek, hogy a kopás minimális legyen, és az orsó precíz erőátvitellel forgassa meg a rotort, ugyanakkor a titán könnyűsége az egyik meghatározó eleme az orsó könnyű súlyának. A karbon hajtókar és a minőségi EVA fogantyú is a könnyű, de erős alapanyag választás jegyében készült, úgy, hogy a kényelemről se kelljen lemondani. Minden modell elképesztően könnyű, a 25-ös, mindössze 150g, miközben a 30-as is csak 175g, a legnagyobb méretű 35-ös 207 grammal sokkalja a versenytársakat.  Az orsó egyértelműen új sztenderdet teremt a Mitchell orsók, és általában a peremfutó orsók között. Ezt a minőséget egyetlen konkurens márka sem kínálja ilyen versenyképes áron. A dupla ennyibe kerülő orsókkal is felveszi a versenyt!

FONTOS! Az orsó számozása egyedi. A 25-ös méret egy átlagos 10-es, a 30-as egy átlagos 20-asnak felel meg, míg a 35-ös számozású egy normál 30-as nagyjából.

  • 10 db, nagy teljesítményű, topkategóriás, fedett csapágy
  • CNC technológiával készült szuper pontos meghajtás
  • "Skeleton" dobforma atökéletes egyensúlyért és a súlycsökkentés érdekében
  • Carbon hajtókar
  • Titán ötvözet meghajtó alkatrészek
  • Szuper könnyű magnézium váz, rotor és oldalborítás
  • Lassú oszcillációs dobemelés a tökéletes zsinórképért
  • Teljesen szigetelt, "önkarbantartó", elképesztő finom karbon fékrendszer
  • Carbon-alu hibrid dob
  • Titán borítású zsinórvezető görgő
Áttétel 5,2:1
Fékerő 4kg
Méret 25
Pótdob nincs
Visszatekerés 62cm
Csapágyak száma 10

Vélemények

5.00
3 értékelés
5
(3)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2019. 01. 29.
Nem szoktam márkásabb orsók tesztjeit közzétenni, de most kivételt teszek, mert egy olyan orsó került a kezembe amin megrökönyödtem.
Ez egy Mitchell MX9, 3000-es, a cég legújabb orsója.
Izgalmas anyagfelhasználás és rendkívül precíz megmunkálás, összeszerelés jellemzi az orsót, ami amellett hogy nagyon pofás, a legkönnyebb orsócsalád amit eddig láttam és valószínűleg ami valaha készült.
Pót dobot egyenlőre nem ad hozzá a forgalmazó.
Rendkívül szép sima futása van, semmi lógás, kotyogás nincs sehol. Szinte nulla zajt produkál, az egyik legcsendesebb orsó amit valaha kézbe fogtam.

Megdöbbentő a súlya! Minden modell elképesztően könnyű, a 25-ös, mindössze 150g, miközben a 30-as is csak 175g, a legnagyobb méretű 35-ös pedig 207 grammot nyoma gyári adatok szerint.
Azért picit csalóka is a dolog mert az orsó teljesen más számozással készült, mérete valójában egyel kisebb a megadottnál, tehát a 2500-as egy más tipusbeli 1000-1500-asnak felel meg, a 3000-es egy huszasnak és így tovább.
A 3000-es dobjára 110 méter 23-as zsinór a gyári adat.
A ház nagyon igényes, magnéziumötvözet, gyönyörű festéssel, csak a hátsó takaróelem műanyag rajta.
A kar természetesen betekerős, és karbonrúdból készült, két csapágyas EVA fogantyúval.
A rotor is magnéziumötvözet, a dob és a fékcsillag alu.
A visszaforgásgátlója nem kikapcsolható, tűgőrgős rendszerű, nagyon jól lezárva ezáltal ez sem fog szennyeződést kapni kívülről.
Úszó tengelyes, ami annyit tesz hogy a tengely egy teflonperselyben fut a csigában felül, és a házban alul, ezáltal sehol nem ér a csiga belsejéhez.
A dob három részből áll, középen karbonbetéttel érdekességképpen a 4 kilós fékerőt biztosító carbon féklemezekhez csak úgy férünk hozzá, ha letekerjük a zsinórt és kettészedjük a dobot aminek a belsejében van a fékrendszer. Ezt a gyár az "önkarbantartós" rendszernek nevezi, ami annyiban igaz hogy mivel a fékcsillag is egy gumitányérral zár a dobra, rendkívül ritkán lesz szükség fékkarbantartásra,és a víz sem fog bejutni a fékrendszerbe. A dob alsó része csapágyazott.
Titánbevonatos zsinórvezető görgője van, az úgynevezett csavarodásgátlós. Természetesen csapágyazott.

A belseje az igaz unicum. Minden belső alkatrésze titánötvözet, a tengelytől a kulisszarendszerig. Ez nyilván hosszabb élettartamot feltételez és egyben a súlycsökkentésben is segített.
A dobemelő rendszere kulisszás, nagyon jó megvezetéssel és dupla fogaskerékkel oldották meg a lassú dobemelést. Az áttétele 5,2-es a behúzása 62 centi.
A zsinórképe hibátlan,
Mindenhol precízen illesztett rozsdamentes csapágyak vannak (az egész orsóban 9 darab + a visszaforgásgátló) 2 a csigát támassza, 1 a kulisszakerékben,2 a tányérkerék tengelyén, 2 a fogantyúban, 1 a zsinórvezető görgőben és 1 a dob alatt.
Bőségesen volt zsírozva, precíz összeszerelés jellemzi, minden csavaron menetrögzítő paszta és a ház fedélcsavarjai alatt vízzáró tömítőalátét van.

Mindent egybevetve úgy gondolom a maga 50 ezer forint körüli árával is megérős orsó, mert nem csak márkanevet kapunk az áráért. Az súlyfetisiszta UL-esek nagy kedvence lesz szerintem.
Aki rászánja magát hogy megvegye, egy bőven százezer forintos kategóriájú orsót fog kapni, nagyon korrekt minőségben és jó műszaki beltartalommal.
| 5 / 5 csillag!
2019. 01. 01.
Azt gondolom hogy ez az orsó megérdemli azok figyelmét, akik egy elképesztő könnyű, puha járású, megbízható pergető orsót keresnek. A titán meghajtás és a magnézium váz egy "gyilkos" elegy a konkurencia számára. Volt szerencsém a piacra lépés előtt is tesztelni ezt az orsót, és biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan fogják ezt választani a következő években.
| 5 / 5 csillag!
2018. 12. 28.
Még csak pár horgászat van benne, de máris a kedvencem. Ahogy egy Merci ajtaja záródik, kb olyan érzéssel vált át. Abszolút top. -8-ban is bírta a Tiszát, fék, a 20-as busa alatt is sima volt, szóval rendben van. Kár, hogy nincs még nagyobb méretben, venném!

Youtube videók

Termék címkék: magnézium, mitchell, mx9, orsó, peremfutó, pergetés