Termékek Menü

Fox Rage Prism X pergető orsók

Gyártó: Fox Rage
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: Fox Rage Prism X pergető orsók
Az új Fox Rage Prism X orsósorozat 10 csapággyal, sima futással, és könnyű súllyal érkezett meg!
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)
Kép: Név: Súly: Zsin. kap.: Elérhetőség: Ár: Info: Kosárba
Fox Rage Prism X 1000 orsó
171g
0.15mm/135m
Raktáron
21.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba
Fox Rage Prism X 2500 orsó
212g
0.20mm/155m
Raktáron
24.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba
Fox Rage Prism X 4500 orsó
345g
0.30mm/140m
Külső raktáron
28.990 Ft
information_mark
Menny.:dbKosárba

Leírás és Paraméterek

Fox Rage Prism X orsók

Erre az orsócsaládra büszke lehet a Fox Rage! 10 csapágy gondoskodik arról, hogy a meghajtás kellően finom legyen, szépen ki van hézagolva, nem kottyan, nem lötyög. Pótdob külön rendelhető hozzá!

  • Elérhető 1000, 2500 és 4500-as méretben
  • A karbon rotor jelentős súlymegtakarítást eredményez
  • Kiemelkedő ár-érték
  • Feltűnő megjelenés, mely tökéletesen illik a Prism X botsorozathoz
  • Puha tapintású, jó fogású fogantyú
  • Nagyméretű zsinórvezető, mely csökkenti a zsinórcsavarodás esélyét
  • Sima működésű felkapókar
  • Pótdob külön elérhető
  • Visszaforgásgátló
  • 9+1 golyóscsapágy
  • Súly: 346gr (4500-as méret), 212gr (2500-as méret) és 171gr (1000-es méret)
  • Áttétel: 4.6:1 (4500-as méret), 5.0:1 (2500-as méret) és 5.1:1 (1000-es méret)
  • Zsinór kapacitás: 0.30mm/140m (4500-as méret), 0.20mm/155m (2500-as méret) és 0.15mm/135m (1000-s méret)
Pótdob külön rendelhető
Csapágyak száma 10

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2020. 11. 15.
Egyelőre a 2500-as méretet használom, azzal nagyon elégedett vagyok. Alig több, mint 200g, így a könnyű botokon is abszolút egyensúlyban lehet. Könnyű, sekély dob található rajra, ami gyakran az alátét zsinórt is feleslegessé teszi. 10 csapágy gondoskodik arról, hogy a meghajtás kellően finom legyen, szépen ki van hézagolva, nem kottyan, nem lötyög. Külön öröm számomra, hogy az áttétele 5,0:1-hez, mert így terhelés alatt sem nehezül el a meghajtása, mint több 6-os, vagy magasabb áttételű (akár prémium) orsónak. Még csak ismerkedünk - az idő rövidsége miatt -, de egyelőre komoly meglepetés a minőségérzet és a kifogástalan működés.